16 saat havaalanında mahsur kaldılar, havayolu başkanı özür dilemek için uçtu
Taiwan News’e göre, Tayvan merkezli bir havayolu308 yolcunun kurucu başkanı Chang Kuo-wei, art arda yaşanan gecikmelerden şahsen etkilendi. özür7 Mayıs Pazar günü Japonya, dilek dilemek için Narita Uluslararası Havaalanıuçtu
Söz konusu uçuşun olumsuz hava koşulları nedeniyle ertelendiğini belirten Kuo-wei, şirketin yolculara tam para iadesi yapacağını söyledi.
Uçağın üst üste 2 kez rötar yaptığı aktarılırken, Kuo-wei ikinci gecikme sebebinin uçağın bakım ve denetimleri olduğunu belirtti.
https://twitter.com/ndtvfeed/status/1658377504342638592
Tayvan basınına göre gecikmeler 6 Mayıs Cumartesi geceyi Narita’da geçirmelerine neden oldu. Herhangi bir açıklama yapmadığı için tepki alan şirket çalışanları saat 17.30 sıralarında yolcuları başka bir uçağa taşıdı.
Saat 19.00 sıralarında uçağa bindirildi ancak kalkış saat 23.00’e ertelendi. Daha sonra yolcuların neredeyse gece yarısına kadar uçakta tutulması üzerine uçuş iptal edildi.
Geceyi havalimanında geçirmek zorunda kalan yolculara sadece sabah 09:30’da yemek verildi.
sonra uçak 7 Mayıs PazarSabah 6’da kalkacağını duyuran firma, saati yeniden 8 olarak değiştirdi ve yolcular duruma sert tepki gösterdi.
Gelen tepkiler üzerine havayolu şirketinin kurucusu Kuo-wei, Narita Havalimanı’na gelerek yolculardan bizzat özür diledi. Yolcuların ikna olmadığı ve duruma tepki göstermeye devam ettiği görüldü.
16 zorlu saatin ardından uçak nihayet hareket etti. ücretsiz yemek servisiBunun yapılmaması da tepki çeken bir başka konu oldu.