JPMorgan Azalan Müşteri Devri Nedeniyle AT&T Mobil Abone Büyümesini Artırıyor
JPMorgan, AT&T’nin (T) ikinci çeyrekteki yeni faturalı telefon müşteri sayısı tahminini, müşteri ayrılma oranının azaldığına işaret ederek 250.000’den 275.000’e yükseltti.
Finansal analistler, “AT&T Mobility bölümünün yaklaşan ikinci çeyrek finansal sonuçlarına ilişkin tahminlerimizi, şirket yöneticilerinin yakın zamanda kamuoyuyla yaptıkları görüşmeleri ve tüm yıl için hedeflerini teyit etmelerini dikkate alarak düzelttik” dedi.
Aylık faturalandırılan telefon hizmetleri pazarında istikrara doğru bir eğilim olmasına rağmen, banka, hizmet sağlayıcılarını değiştiren müşteri sayısı sabit kalırken, müşteri devir hızının %0,72’ye düşmesi nedeniyle tahminini yukarı doğru revize etti.
Analiz şöyle devam ediyor: “Ayrıca, AT&T’nin karlı bir şekilde yeni müşteriler edinmeye odaklanmaya devam edeceğini ve yeni aylık faturalı telefon müşterilerinin sayısının bir önceki yılın aynı dönemine göre %8 daha az olmasını bekliyoruz (2024’ün ilk çeyreğindeki yıllık %11’lik düşüşe kıyasla).”
Azalan faaliyetler (daha az müşteri ayrılması, daha az yükseltme) ve aylık faturalandırılan telefon müşterilerinin sayısında hafif bir artış olsa bile JPMorgan, Mobilite bölümü için faiz, vergi, amortisman ve itfa payı öncesi tahmini kazancını (FAVÖK) ortalama piyasa tahminlerinden daha yüksek olan 9,20 milyar dolarda tuttu. Bununla birlikte, 2024 ikinci çeyrek yükseltme oranı tahminini de %2,8’e düşürdü.
Firma, fiber optik ve telefon müşteri sayılarındaki istikrarlı büyümenin yanı sıra kar marjları ve nakit akışındaki iyileşmelere dayanarak AT&T’yi tercih edilen bir seçenek olarak belirledi. Şirketin hisseleri için Overweight tavsiyesini ve 21 $ fiyat hedefini yeniden teyit etti.
Bu makale yapay zekanın yardımıyla oluşturulmuş ve bir editör tarafından gözden geçirilmiştir. Daha fazla bilgi için lütfen Hüküm ve Koşullarımıza bakın.